Yes, jag klurade ut det! ;)

Huh det är redan torsdag! Vart har veckan tagit i vägen egentligen?! ;O
Har varit otroligt skönt att få sova ut riktigt och att inte behöva göra nånting, ja förutom att gå ut med Gottegos då! :) Men även om det har varit skönt att inte behöva göra nånting så längtar jag faktiskt tills på måndag för att sätta igång med skolan igen. Ska börja plugga lite redan i helgen för har lite arbeten som ska vara inlämnade redan i början av veckan.

Har dock inte någon aning vad alla mina skolböcker och sånt är då vardagsrummet är i lite katastrof sen Picky påbörjade "Projekt tapetsera" något som han gärna lämnar halvgjort och drar vidare... När han väl gör det så är han otroligt duktig i alla fall. Mitt sovrum är riktigt fint och jävlar va fort det gick när han väl satt igång.
Tyvärr så saknades det en rulle med tapeter så det är en liten del av väggen som inte riktigt är klart, men vi ska fixa det snart..

Picky har lovat att passa Gottegos en stund så jag kan åka och hälsa på min mormor idag! :D 
Saknar henne så mycket så det ska bli kul. Min syster Diana kommer också åka dit och jag saknar henne med så de kommer bli extra roligt.. hehe! :) 

Öhm ja något mer update har jag nog inte..
Eller jo, jag är nog ännu mer säker på att jag vill bli brunett nu.
Såg mig själv i spegeln imorse innan jag gick ut på en promenix med Gottfrid och jävlar va trist det känns att vara blondin. Har varit det hela livet och nu vill jag ha lite förändring helt enkelt, så jag hoppas att jag kommer passa i de! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0