kaos,

Usch vad allt blev katastrof helt plötsligt.
Blir inget Göteborg, Maria bangade. .
Kan inte bli arg, är inte människan som tvingar andra till saker men kan inte säga något annat en att jag är besviken.
Grymt besviken.
Ideén från början kom faktiskt ifrån henne, jag hakade på.
Tänkte inte på att skaffa en backup-plan då allt verkade så säkert på att vi skulle flytta, helst när vi var i Stockholm och fick veta att jag kom in på skolan när vi båda grät av glädje.
Men nu sitter jag här. Första augusti utan boende o utan skola. För att hitta en etta som passar min ekonomi som student inom mindre än en månad känns omöjligt. Har lixom klaustrofobi så kan inte bo hursomhelst.
Kan knappast bo hos min mamma och vill inte tränga mig in hos kompisar heller.
Har ansträngt mig så sjukt mycket över det här med flytten så det har påverkat min hälsa negativt och för vadå? ingenting!
Det som är mest skrattretande egentligen är att Yvonnes vänner ringde idag och sa att dom tidigare hade tackat nej till lägenheten så jag och Maria kunde ta den. Roligt då att säga . hm men du, vi ska inte flytta längre, tyvärr..
Roligt att ringa till skolan som man fick förhandssvar o allt ifrån och säga . näe men du jag börjar inte iaf.
Vilken situation jag sitter i. Vill bara lägga mig ner och gråta, bryta ihop totalt.
Men jag är starkare en så. på något sätt ska det lösa sig, jag måste tänka positivt.
Har lärt mig ensak utav det här iaf, en väldigt viktig sak.. och det är att ALDRIG lägga sitt liv i någonannans händer. ALDRIG. Lita aldrig fullt ut på en människa.
Säger magkänslan något lyssna på den.
Jag ska behandla folk som dom behandlar mig.
Jag ska sluta vara så generös mot människor som bara kastar skit tillbaks.
thats it. .
Synd att sådan nonchalans ska finnas..
synd att min skalle snart kommer explodera av alla tankar.
Ilska kan jag hantera, men att vara ledsen och besviken är något helt annat. ..
Det svider..


Kärlek till alla er som hjälpt mig och till alla er som fortfarande gör det.
Kärlek till alla er som anstränger er och bryr er och som orkar lyssna.
Kärlek till er som visar respekt och inte sviker.
Kärlek till er mina älskade vänner.. Kärlek till er. <3

Kommentarer
Postat av: Hunkinnan

All kärlek till dig <3

2008-07-03 @ 23:42:43
URL: http://curvie-delicious.blogspott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0