jag klarar inte..

Jag klarar inte... Jag vill inte... snälla...

Jag klarar inte av att se och höra den människa som har fått mig att vilja leva, som har gett mig en sådan enorm styrka, som alltid vart min förebild och alltid no matter what stått vid min sida må så skit. Klarar inte av att se henne lida, klarar inte av att se hennes tårar, jag klarar inte av att känna hennes smärta. Ge mig smärtan, ge mig tårarna, ge mig skiten . Låt mig lida... Gör vadsomhelst men låt mig inte se henne såhär. Låt mig inte känna hennes smärta. Ge mig allt bara hon mår bättre.. snälla ... Låt mig vakna och inse att dom senaste månaderna bara är en hemsk dröm. Låt  mig se henne le. Låt mig få höra hennes skratt . Låt mig få höra svågers steg från trappan.
Ge min syster hoppet tillbaks, ge min syster hennes själsfrände tillbaks. Ge mig min svåger tillbaks. 
Varför kunde dom inte få fler år tillsammans ? varför ska gud alltid ta dom finaste änglarna först?
Varför är världen så sjukt orättvis? 
Förfaaaan Låt min syster inte utstå det här. 
Låt själen läka...
Låt oss alla vakna,..... Varför ihelvete vaknar vi inte för ?!!!! ... 
 


Jonas Öhrn, inga ord kan beskriva hur stor saknaden är.. vila ifred <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0