sega söndag .

hallojs!
Det är söndag, o det e skapligt seeeeegt!
Vaknade upp, gick ut med vovvarna, åkte iväg med syster en sväng till stranden, hon doppade sig.. själv så är jag en sådan badkruka så gick bara ut litegrann haha ;P  efter det så åkte vi för att köpa jordgubbar men det fanns inga *snyft* så det fick bli vindruvor, men rätt gott det med haha ;P Mycket viktigt för mig med frukt när det är varmt ute.
Pallar fan inte och vara ute för alla getingar, är seriöst LIVRÄDD för dom. och behöver inte bli mer orolig sen gårddagens jävla panikångest. Usch, först började det åska och blixtra som en tok, spände mig och fick världens huvudvärk. Sen helt plötsligt drabbas jag av världens panikångest. Jobbigt som inåthelvete.. gav sig inte förän in på natten när jag skulle sova, hjärtat började slå tusen slag pulsen likadant .. fick ont i händerna och halsen.. näe usch. Måste verkligen försöka ta tag i det när jag kommer tillbaks till Gävle. till läkare eller nå.
Hmm, kommer inte hem idag iaf. . Det går bara två tåg på hela dagen, har redan missat ett och nästa går inte förän 21 nånting... och det taimas inte in med någon buss härifrån Bergsjö så blir att åka hem imorgon istället.
jaja, nu är syster ute och klipper gräset med Arne, ska väl ta mig ikragen och våga mig ut jag med trots alla förbannade getingar. Kan inte sitta inne hela sommaren pga dom inte.
hadegött!

/Bellaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0