bitterbella.

äntligen fungerade det att komma in och skriva ett inlägg!
Är riktigt bitter just nu känner jag, är nog mycket för att jag knappt vart ute något idag, funderar på att ta en liten promenad snart för att rensa tankarna lite.
Att människor man skriver med bara loggar ut från msn utan att skriva hejdå bidrar ju även det till mycket irritationer. Behöver inte äns skriva något mer om det ska vara så, tröttnar väldigt lätt på sådana människor, inte direkt första gången!
nej usch, att jag överhuvudtaget orkar lägga ner energi på dig det är ju en sån gåta . .
Typ som jag dras till nonchalanta människor som gillar att göra en irriterad och kritisera en..  fyfan...
jaja...
Hursomhelst så ska jag tatuera mig islutet av månaden så har kikat runt lite på det, första blir nog ett skorpiontecken vid skulderbladet skulle jag tro (:  
Har skjutit upp det länge nu, mycket för att jag inte gillar nålar så speciellt mycket och för att jag aldrig riktigt har kunnat bestämma mig vad jag ska göra för något och vart,  men mest för att jag har väldigt lätt att bli beroende av fysisk smärta, så e nog väldigt stor chans att jag kommer göra många fler ;P haha ^^


neenu ska jag gå och smaka på Pickys nybakta sockerkaka (; ,
sen så får jag se hur det blir med den där promenaden, måste hursomhelst gå till affären och köpa cigg och ladda på telen iaf . 
hadegött allesammans.. 
/Bellaaa.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0