sånt som ni inte vill läsa (;

hallå allesammans!
Idag har jag vart iväg på en massa ärenden med kära Yvonne och vi passade även på att luncha.
Blev dock en lätt lunch med en supergod fullkornsmacka då jag fetade i mig en massa strunt igår så det kändes som magen höll på att spricka haha.
Fick iaf veta att jag kommer få svar ifrån skolan om jag kommer in eller inte dagarna före midsommar, men det tyckte jag va lite långt då jag ska isåfall flytta från Gävle till Göteborg så skulle få ett svar tidigare, förhoppningsvis i veckan.
Så håll tummarna nu allihop på att jag kommer in och blir Göteborgare i augusti (;
Var även iväg till csn för att diskutera lite runt studielån isåfall och en snabbis förbi sjukan för att prata om massa sjukräkningar som har kommit i min brevlåda trots att jag inte hunnit fyllt 20.. mycket fult gjort haha, men det skulle dom kirra så jag inte skulle betala dom så det var mycket bra haha :P
hm nu är jag hemma hos min kära vän Picky dårå och funderar på vad jag ska göra resten av dagen, men kommer inte fram till något vettigt då solen har försvunnit bakom molnen så det blir väl bara att slappa och försöka bestämma tattoo någongång ;P
näe nu blir det inget vettigt skrivet så ska kika in min Hunkinna Tess blogg istället för att se om hon skrivit något intressant. Så kan ju passa på att göra lite reklam för henne med så även ni kan kika in, så ni senare kan skryta att ni läst en  blivande stjärnas blogg (;

http://bigblue.bloggproffs.se   <-  In och läs (;


hadegött allesammans, det kommer väl ett till blogginlägg ganska snart ska ni se, så gråt inte allt för mycket haha (;
och ni får faktiskt kommentera också ni vet det va? vart lite snålt med kommentarer trots att många läser (;
Puss
/Bellaaa.

Kommentarer
Postat av: Hunkinnan

Älskade Porriz.. du är ju bara för bra för att va sann.. <3

2008-05-26 @ 16:14:09
URL: http://bigblue.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0