NEEEEEEEEJ! :'(

Jag tror inte det är sant!
Dagen började med att en elektriker ringde o väckte mig runt 7- halv 8, det var den sovmorgonen det.
Jag satt igång tvn och började titta på Vakna med the Voice precis som vanligt, blev lite irriterad över en nyhet om Afghanistan men det tar jag sen. Efter det var slut så skulle jag och Gottfrid ut på en promenad jag tittar ut genom fönstret o möts av det hemskaste.. SNÖ!!!! Det faller ner stora flingor, KATASTROF!!!

Jag grät nästan när jag satt på mig  vinterjackan o gick ut i kylan. Tur nog så började det avta när vi väl var ute och nu snöar det inte alls. Nu hoppas jag verkligen att skiten försvinner snabbt och att det inte kommer nå mer snö förän i december eller nå! NU VILL JAG FAKTISKT HA SOMMAR!





Gotte gillar snön iallafall..

Kommentarer
Postat av: zummer

Usch!Hatar snö

2009-04-16 @ 11:57:42
URL: http://zummer.blogg.se/
Postat av: Lily

Tack för besöket och den fina kommentaren om mina bilder från igår! Jag håller tummarna för att du får sommar snart, annars rekommenderar jag att du åker till Jönköping - här är det riktigt vårväder, sol och blå himmel :)

Kram

2009-04-16 @ 12:32:53
URL: http://lilysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0