Today it's Monday baby..

Godmorgon! :)
Idag när jag vaknade upp så märkte jag att det röda hade lagt sig och att jag istället hade fått lite färg, yeah! ^^
Det har regnat här inatt vilket har gjort att det är en såndär härlig vårdoft ute som jag älskar. Solen är bakom moln nu men det ser ut som den kommer komma fram senare under dagen. Får hoppas på det. Jag kommer däremot inte sitta lika mycket i solen, måste ladda upp i solarium innan om min svennehy ska klara sig.
Nu är det dags att plocka fram mina gladiatorsandaler för nu kan det väl endå inte komma mer snö?  -pepparpeppar-

Nu blir det som vanligt, kika runt på lite bloggar o svara på kommentarer.
Vi hörs senare! ♥




Kommentarer
Postat av: Bitte

Visst äre fint att få färg,har fått lite jag med!Sol,älskade sol!Nää,inge mer snö,hua!SÅ fin bild på dig och din lufs :)Hoppas du får ordning på bloggen,ha en fin dag nu/Bitte

2009-04-27 @ 11:56:07
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0