Tillsvidare kör jag med comviq.

Hejsanhoppsan!
Det är parlino det är strul med, iaf med mitt simkort för det funkar att skicka sms och ta emot sms på båda mina comviq nr.
Jag kontaktade parlino via mail då det är enda sättet att kontakta dom och dom få rader jag fick tillbaks var långt ifrån hjälpsamma. Nu väntar jag på ytterligare ett svar ifrån dom vilket jag har gjort i många timmar och lär ju inte få ett förens imorgon. .
Jag har därför bytt tillbaks till mitt gamla comviq nr sålänge så jag kan smsa med Ali! :)
Vi får se om det löser sig med parlino för annars byter jag tillbaks till comviq igen. Dom få människor jag känner med andra operatörer pratar jag knappt med iaf så. Så egentligen spelar det ingen roll.

Nu ska jag ut med Gottegos och sen så börjar ju somsagt Prison Break kl 22.00.. :D
Vi hörs mer efter det.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: jessica

Hej, vill du ha fler besökare till din blogg, bli medlem på denna länk då: http://www.viraltrafik.se/?enjessica

:)

2009-07-06 @ 21:58:22
URL: http://enjessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0