dagens to do,

ååh skulle vattna blommorna o det kunde ha gått riktigt illa.
Började rinna massa vatten o i sista sekund hann jag dra undan min laptop.. hoo...

Ja idag så måste jag faktiskt se till att få lite gjort.
klockan 13.00 ska jag till skolan, har samhällskunskap o sen datakunskap.
Är nog hemma till 16.00 skulle jag tro.
efter det så verkligen MÅSTE jag se till o städa!
Ligger kläder ÖVERALLT o ser verkligen ut som en bomb har slagit ner här.
Måste dammsuga o torka golven med för det är så mycket djurhår här så det svider i ögonen.

Efter så måste jag ta en promenad/jogging tur för blev ingen imorse, o får supersvårt att sova utan den.
Ska nog ner till källaren med o slå lite på boxningsäcken, få ut lite ilska :P haha (:

O så får jag se vad för uppgifter jag får idag iskolan att göra, ska iaf ta tag o läsa lite.
jaja, nog med det nu måste jag byta om o gå till skolan ;P
pusspuss.
/Isabelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0