Flytt och Ikea.

ååh Vilken dag!
Jag vet att jag vart dålig på att blogga på senaste, har inte äns svarat på kommentarer eller läst min favoritbloggar.
Men idag har det vart full rulle så det kanske inte är så konstigt.

Åkte iväg för att skriva kontrakt till lägenheten och efter det var vi tvungen att stressa tillbaks till Bergsjö för att hämta nycklarna till lägenheten annars så skulle jag ha fått väntat tills på fredan så syster lekte rallyförare.. Så mycket vill hon bli av med mig haha ^^
Fick iallafall nycklarna och såg lägenheten för första gången och det är en sådan typsisk liten Bellaaa lägenhet måste jag säga :D För för att vara bara 30kvm så har dom lyckats fått en rejält bra planlösning :)
Litet kök precis som jag vill ha, Har badkar vilket jag älskar  :D Massvis med garderober för att vara en etta och vilket som verkligen behövs med mina kläder hehe :P Och fina tapeter i vardagsrummet samt fin uteplats med smått sjöutsikt. :)

För att ha något att klaga på (Jag älskar ju att klaga :P) så är det städningen!
Det är en VIDRIG städning, och får jag inte avdrag på hyran för det så vet jag inte vad.
Det är seriöst spindelnät på toaletten, badkaret är skitet ja allt är egentligen skitet.
Hur lyckats människan äns få godkänt på städningen, var han som kontrollerade den BLIND?!
Jaja blir att klaga på det på fredag.
O måste fixa bredband !!! Mycket viktigt..

Iallafall så var jag och syster iväg till Sundsvall och in på Ikea för att shoppa lite.
På väg dit så stog det en bil på e4an utan varningsblinkers eller varningstriangel, vi höll seriöst på att köra rakt in i den, tur nog så gjorde vi inte det. Jag ringde hursomhelst Polisen som skickade ut någon dit, är ju en jävla trafikfara!

Våran tur i Sundsvall tog timmar och jag säger till er eller jag TIPSAR er om att ALDRIG och då menar jag ALDRIG få för er att springa på Ikea med högklackat. Det rekommenderas helt enkelt INTE! haha.

När vi skulle hem så var visst polisen hungriga med, för där stog dom i drivein på max haha, såg lite smått kul ut måste jag säga..

yeej.. nu är det mycket som skrevs, hoppades ni orkade läsa:P
Nu ska jag ta och packa ihop mer saker.
Hörs mer imorgon.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0