Tattoo imorgon.

Söndagar är för mig segdagar och jag gillar det!
Då man bara ska sega och vila upp sig lite inför veckan.

Imorgon ska jag förresten tattuera mig ;O
Det blir min första tattoo och är lite smånervös helst eftersom jag inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra haha.
Men det blir nog Skorpion zodiac ni vet det som är format som ett M typ?
Och så ska jag nog skriva runt armen  "Amor vincit omnia et nos cedamus amori.." som betyder kärleken övervinner allt så låt oss besegras av kärleken.
Blir nog bra. jaja..


Vad gör ni denna söndag?




Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja verkligen :)

2008-12-07 @ 16:22:34
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0