hjälp!

Vilken hemsk kväll. verkligen HEMSK.
O såklart fick man en hemsk baksmälla på det med, urk..

Hemskaste av allt var nog ändå kontoutdraget jag tog igår.
Höll på att svimma, 140 kronor har jag kvar!
Jag har lyckats spenderat 16tusen på tolv dagar. På vad har jag egentligen ingen aning om.

Blir inget mer dricka på ett jävla bra tag iaf, inge utemat heller för den delen!
Ska äta mina jävla diet-soppor, röra på mig som fan o försöka dra ner på rökningen!
Lovat Tessan att festa med henne i Stockholm den 26e så det ska jag hålla.
men annars så blir det ingen alkohol för mig på bra länge!

Jaja nu ska jag fortsätta min bakfylle-dag med lite cola.
Pusshej.

/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Bitte

!!!Läser jag rätt?Sextontusen på 12 dagar?

2008-07-14 @ 00:45:55
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Svar till Bitte

Ja, tyvärr så läste du rätt ;/

2008-07-14 @ 02:01:25
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0