I söderhamn (:

Vart i söderhamn idag o träffat emmzi o hennes söta lilla dotter Lia för första gången.
Sötaste flickan på denna jord juh <3
Emmzi hade någon supertrevlig kompis med sig också.
Vi sprang runt o shoppa lite, jag köpte lite saker till Lia o ett par skor, smycken, tavlor, lotion o nagellack åt mig själv ;P
Vart en mysig dag iaf, o ska försöka åka o hälsa på snart igen (:

Har även beställt en laptop, skulle komma mellan 1-3dagar, weeeej ^^
Tessie som tipsade om den (;

Här kommer lite bilder.^^
Puss.
/Bellaaa.



     Jag, IsabelleJansson (;







 Världens sötaste Lia <3


 Emmzi med Lia <3







Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Ja, den var jättebra, men lite väl lång tyckte jag.. 2,5 timme nästan..

2008-07-02 @ 00:51:13
URL: http://sweetdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0