regn ;/

Vilket dystert väder ;/
regn regn reeeeegn.. blääh.

Klev upp tidigt, hur seg somhelst hoppade jag på bussen in till stan.
träffade Yvonne, o var iväg på massa möten.
Ett möte blev inställt utan någon somhelst information om det,
satt och väntade nästan en timme innan vi gav upp o sprang iväg på ett annat möte.
snyggt jobbat. Idioter!
Lunchade o drog mig hemåt.
Håller på att tvättar, o småstädar litegranna.
Storstädningen innan flytten ska jag göra nästa vecka när jag har fått iväg alla mina saker.
Måste bara säga att du kör en jävla fittig stil, hoppas verkligen att DU vet vem DU är!
svårt o plocka upp telefonen kanske? fääääcker!
jaja, tillbaks till tvättis.
Skriver mer senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0