Porr och cancer (;

Hejhopps!
Igår blev det porr och idag blir det cancer... haha nääedå ;P
Sitter här hos Tess, har precis kekat vitlöksbröd så är proppmätt ;P
Ska ta tåget vidare till Hudiksvall klockan 15:18 för att träffa systeryster (: Kanske springa in och försöka hitta något fint att köpa till mig själv ? ;P Hudik är ju värsta shoppingstället haha ^^
Jag vill åka på en kryssning med vänner och bara röja.. Fan va kul det skulle vara nu .
jaja det händer väl så småningom kan man ju hoppas på iaf, tess den jäveln drar ju iväg nu i slutet av månaden utan mig... *snyft* :( vilken svikare hon e ... Men älskar henne endå ;P

Blir nog inget bloggskrivande på ett tag nu, gillar somsagt inte att sitta framför datan hemma hos syster, men man vet aldrig kanske inte klarar att låta bli hehe ;P håll utkik (;
allt från mig .
Pussheejs!
/Bellaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0