och så försvann det,

Usch vad arg jag blir.
Hade skrivit värsta djupa bloggen om hur jag känner för en person och hur han alltid gör mig besviken gång pågång och jag är inte direkt den personen som är duktig på det här med känslor, skulle bara förhandsgranska det innan jag publicerade det men då gott folk försvann allt istället.. typiskt.. Var nog inte meningen att det skulle publiceras, men var skönt att skriva av sig iaf trots att ingen annan fick möjlighet att läsa det.

Kan iaf kort sammanfatta allt med att jag har grymt svårt med känslor, och väldigt svårt att bli "kär" vet ärligt inte äns om jag vart det någongång, kanske en.. Har iofs väldigt lätt att bli intresserad av en person men har ännu lättare att tappa det intresset. Nu är det iaf så att jag har fallt riktigt rejält för en kille som nog inte själv är medveten hur mycket han sårar mig med vissa saker han säger och gör och hur besviken jag blir på honom gång pågång..
Att ha han så mycket i mina tankar får hela mitt huvud att snurra och mina vänners öron att blöda efter att få höra hans namn minst 50ggr varje dag.
Men det är bara att hoppas att jag tröttnar på han och hans beteende så jag glömmer och kan gåvidare, men man ska inte hoppas på allt för mycket.
Ett hjärta läker aldrig, man får lära sig leva med det trasigt.
Och med det skrivet så önskar jag er en godnatt.
/Bellaaa.



Kommentarer
Postat av: Jumani

Jag förstår inte svenska kan du göra engelska ..

2008-05-29 @ 12:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0