Stockholm,

hallådär!
I måndags var jag så äckligt rastlös o hade tråkigt till tusen.. Då kommer Maria med förslaget att vi ska dra iväg till Stockholm, spontan som man är så packar man bilen och drar iväg ;P
Va roligt med ett äventyr, träffade lite vänner till Maria i Nynäshamn. Ohnej att logiskt tänka att det ligger nära södermalm är inte rätt, utan det ligger typ sex mil söder om stockholm, rakt ut på landet där det finns mer skog en här, där alla äger en traktor och där dom varnar för älgar haha.. men det va kul iaf ;P
hände dock lite mindre roliga saker som bitterfittor till kärringar, parkeringsböter och massvis med köer.
Hade även tagit lite förgivet att Jimi skulle vilja träffa mig och säga hej åtminstone men så blev det inte heller, så blev rätt besviken över det för att vara ärlig. Åker ju trots allt inte så ofta till Stockholm längre men thats life. Vissa prioriterar ju annorlunda och tur är väl det, för skulle jag göra så, så skulle jag inte ha nå vänner kvar haha ;P så tur att hans vänner har mer överseende emot honom iaf.

När vi var fast i en trafikkö i Solna så ringde telefonen... Det var ifrån Göteborg, och Jag kom in på skolan ;D så jävla underbart, började gråta av glädje, var verkligen att få en ny chans att ordna upp livet.
Så nu är det bara att söka lägenhet som en tok och hoppas att det flyter på likabra (:
Hursomhelst så firade jag och Maria det med en glass i Solna haha :P
och halv sex imorse så kom vi hem till Gävle igen.
Nu sitter jag hemma hos Picky och väntar på att han ska komma hem från jobbet, har dock ingen aning om vad som händer idag men det återstår att se (:
jaja allt från mig förtillfället.
Puss
/Bellaaa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0