torsdag

Shuuhej!
Äntligen lite lugn.
Vart hos mormor halvadagen typ och hjälpt henne och tvätta o massa saker.
Hade dock lite problem. Bott i bomhus en stor del av mitt liv men endå så hittade jag inte vart jag skulle gå och hamnade vilse haha.. va tvungen att fråga om vägbeskrivning och det visade sig att jag var på väg åt helt fel håll. haha, inte lite pinsamt :P Kom hursomhelst iaf fram vilket var bra. Saknat min lilla mormor apmycket så var roligt att träffa henne igen och hjälpa henne lite eftersom hon hjälpt mig så mycket dom åren jag hade det svårast.
Senare så kom maria och hämta mig och vi skulle ha åkt ut till bönan för att ta en promenad, men så blev det inte då vi stötte på två kompisar varav en var mitt ex så vi körde hem dom istället, stannade där en stund i skogen innan vi åkte tillbaks till Stan. Åkte runt en stund och sen till donken och kekade och nu sitter jag hemma hos Picky igen.
Ska försöka gå och lägga mig lite tidigare ikväll så jag kommer upp imorgon för att göra alla ärenden som måste göras.
Ihelgen så har jag ärligt nog ingen jäkla aning om vad jag ska göra, kanske utgång men man vet ju aldrig, hade vart softare med någon skön hemmafest känner jag. Men känner hursomhelst att jag verkligen behöver få komma ut och supa och bara ha det kul.
Vill så jävla gärna bort från Gävle med, åka bort vartsomhelst bara det är någon mil härifrån och hitta på något skoj, men mitt liv är meningen just nu att det ska vara tråkigt haha. usch va hemskt.
 nääe nu är det slutskrivet, ska ta en cigg och sen se om det är något skit på teven.
Godnatt!
/Bellaaa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0