Jag kan, jag kan, JAG SKA!

Jaa!
Jag kom upp ^^
Iofs så ställde jag klockan på åtta men klev inte upp förän nio, men det är oväsentligt jag kom upp haha (:
Har tagit medicinen idag, mindre dos..

Jag gick in på FC och såg att vi inte har någon lektion idag heller, MEN jag påbörjade uppsatsen iaf (:
och när jag väl började gick det väldigt snabbt.
Ska läsa igenom allt i boken, kika efter mer fakta och sen finslipa den mer, sen är jag klar (:
Men det blir senare, ett under att jag överhuvudtaget påbörjade den såhär på morgonen haha.

Snart så ska jag städa undan lite. och köra igång en maskin med tvätt.
sen så ska jag ta en höstpromenad (:
för att sen komma in och plugga TYSKA och skriva klart en bokrecension (:

weeej, tönt Bella är tillbaks.. haha (:
Hörs mer senare, önska mig lycka till att jag verkligen pluggar nu med! :P
Ciao!





Bild från i somras när jag provade Marias brillor. NördBella haha, i like it! (: 

Kommentarer
Postat av: [elina]

SVAR; Jaa jag älskar Miami Ink. Sen är det ju inte något problem att Ami är grymt snygg heller ;)

2008-10-15 @ 13:13:21
URL: http://heretostay.blogg.se/
Postat av: luhluu

taack så mkt! =)

2008-10-15 @ 21:21:19
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0