Dom tre mäktiga C:na... Cola, chocklad o Cosmopolitan (;

shuuflöjt.
Har vart iväg o keka o tagit en promenad, blev en kort promis men bättre än ingenting.
Var även iväg o tog ut pengar så jag kunde ge syster pengar o så jag kan köpa massa skolböcker imorgon.
tog en sväng förbi ica o köpte chocklad, cola o en cosmopolitan tidning.. Dom tre mäktiga C:na när man har mens, haah (;
Borde egentligen ta o plugga lite samhällskunskap eftersom jag har lektion på det imorgon men orkar inte just nu, får ta det senare istället.
nääj nu så ska jag krypa ner i soffan med min tidning o chocklad o bara njuta, sen glo på en film tror jag.
Tycka synd om mig dag helt enkelt haha (;

jaja, kanske blir ett till inlägg senare, något vettigt skrivet kanske? who knows.. :P
Hej sålänge!
Pusspuss.

/Isabelle ♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0