flummiliilumm.. thats me . (;

Hejhopps.
Var o kika lite på gym idag i Hudiksvall o hittade ett som hade bra priser o som var riktigt "freeescht" , det får helt enkelt duga tills jag har flyttat härifrån. hehe ;P
Nu gäller det bara att bli frisk så jag får sätta igång med träning någongång, är juh iaf lite på bättringsvägen :D weej^^ .

usch, åt runt sex men är fortfarande PROPPMÄTT. känns som min mage ska explodera.
Gjorde juh ordning korvstroganoff, läs igen .. JAG gjorde MAT. haha (; credit. .
Oh alla som känner mig vet att jag är en riktig suuuucker när det kommer till korvstroganoff..
Nämn dock inte det till min muslimska vänner, hahaha (; där används meningen "jag äter inte gris" flitigt av mig hahaha ... ^^
oj ni läse inte det här inlägget nu va?:P
isåfall var det kycklingkorv i stroganoffen hahaha (;

haha jaja, hursomhelst så snackade jag med Emma idag o vi ska dra iväg till Stockholm i slutet av månaden, ska bli grymt skoj :D hoppas jag träffar söta Jimi (: läs inte min blogg snälla då e jag bortgjord hahah... nääjdå, han e söt. en fäääcker men söt :P ...
Utsidan e endå allt så, om man inte gör som mitt kära ex o går emot modetidningarnas ideal... haha, var bara tvungen :P...
hah nääjdå, skämtosido lixom :P

Kommer bli rätt mycket åkandes till Stockholm nu iaf.
Med Emma den här månaden.
med mikkis nästa?
o med Tessan i början av november.
o så brukar jag jämt ta en resa i december för att shoppa julklappar åt mig själv hahah (;

aboooow vilket flumminlägg det här blev men ah, sånt som händer ibland. :P
Nu så ska jag ordna med lite stuff...
skriver lite mer senare, då kommer ett superduper spännande inlägg om en speciell person.
Missa det inte . haha (;
PUSS
/Isabelle

Haha en sliten bild på mig från tåget..
Beeejbi.. Look at me.. take a good look..
This is something you never ever gonna have again. (;


Kommentarer
Postat av: alexandra

HAHA, soft bild ;)

2008-09-11 @ 21:52:24
URL: http://aluxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0