förkyld ;/

Hejsanhoppsan! ..
Vaknade o märkte att jag har åkt på världens dunderförkylning.
Tessie var förkyld när jag var hos henne så hon har nog tyvärr råkat smittat ner mig, typiskt.
Jag som verkligen inte har tid o vara sjuk nu.
Jaja, blir att hälla i sig förkylningsdroppar o litervis med te o hoppas på att den försvinner så fort som möjligt.

skola om en timme då, hoppas min lärare har överseende med att jag inte gjort en övning som jag skulle ha gjort.
Återstår att se.
nu så ska jag göra mig ordning så vi hörs senare!
pusspuss
/Isabelle ♥



Kommentarer
Postat av: Hunkinnan/Tessie

inte min mening att smitta dig gumman.. :( jag har åkt på en DUNDER förkylning alltså. skit jobbigt.. hoppas du blir bättre min porris! <3

2008-09-01 @ 12:56:28
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0