jidderjadderfladder.

Okej tänker inte äns göra ett försök att få det här att höra samman.


Idiotjävel som jag precis blockade på msn, så sjuukt dryg! Borde vara olagligt att vara så puckad som han?

Vart på stan o irritera upp mig på dessa fittmänniskor som bor i denna ministad! .
Bokade iaf tid för nagelförlängning, så det är fixat tills jag åker till stockholm.
har även bokat en tattootid den 8december, kommer nog bli att jag tattuerar mig innan med, men ah har bokat en tid då iaf.
Promenerat o sen hem till evabritt o keka hennes sjukt goa hemgjorda pizza.
haha helt sjukt min nöje här är vad som vi ska äta hahah, HJÄÄÄÄLP :p
Nääj, nu skiter jag att förkylningen inte ger sig, nästa vecka blir det att köpa gymkort, thats it!





Blir inge stockholm med emma iaf, hon bangade.
typiskt men ah förstår..
näe tror jag inte ska skriva nå blogg just nu känner mig så sjukt irriterad ;O
ut o blossa o sen glo på teve kansek? aah så får det bli.

/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0