Min beeejbi med Chris Brown (;

hejsanhoppsan allesammans!
Hela dagen har kretsat runt mat o fika så jag är fortfarande så sjukt mätt trots det var timmar sen jag åt. ;O
haha, så är det när en storasyster fyller år yao:P

haha, hittade en sådan sjukt rolig sida där man kan se hur äns framtida barn kommer se ut med vissa personer :P
Testade med några olika killar jag träffat o ungarna såg långt ifrån fina ut, blev för mycket dom och för lite mig (; haha.

Testade med kändisar med.
bland annat Chris Brown o kika in våran Kid här.



haha skulle han bara inte bli för söt? tänk er movesen o sången.. :P haha ^^

ah testade med massor med folk iaf men pallade inte o ladda ut bilder på alla:P
så ni får nöja er med Chris jr hahaha ^^

om ni har tråkigt och skulle vilja göra det så gå bara in på http://www.makemebabies.com
o do it :P

nääj nu ska jag göra ett tappert försök o gå o lägga mig, läsa lite o försöka sova.
ska upp tidigt imorgon och ringa massa viktiga samtal.

Godnatt på er!
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, så söt unge! :)



EC

2008-09-22 @ 19:39:19
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0