mitt superex (;

Hejhopps.
Har precis kollat klart på en film som gick på canal+, mitt superex..
haha, till er som inte har sett den, tänk er en riktigt psykiskstörd brud som du dumpar o hon blir hysterisk, jobbigt va?
tänk er på en hysterisk psykisk-störd brud du dumpar med superkrafter... hahaah (;
Får en vithaj slängd på dig lixom.. haha riktigt störd film men rolig (:

Ringde min syster men hon var på jobbet så pratade med hennes karl, dom hade full rulle imorgon så är lite orolig hur jag ska kunna få min nyckel som jag verkligen måste ha men ah det löser sig säkert.

Skickade ett mail till min lärare iaf och skrev att jag pluggar hemma imorgon, hinner inte annars och måste verkligen städa innan jag åker!
Jag har inga lektioner på tisdagen så får se om jag stannar i Gävle eller åker hem på kvällen, det märks :P

hm, näe nu får det räcka med bloggande för ikväll.
vi hörs!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0