Yoga?

Jag har blåmärken över hela kroppen, men endå så är det mitt hjärta som har tagit den största smällen..

Ska man kanske börja med avkoppling?
Typ Yoga, skön musik o lite egentid? .
Dags att lära sig försöka älska sig själv..
Att så många äns tror att jag har ett starkt självförtroende. haha, det är så långt ifrån sant så det är sjukt.
Ärligt så när jag ser mig själv i spegeln så ser jag bara en massa fel. enstaka gånger känner jag mig fin o att jag duger, men det är så få.
Skönt att höra komplimanger, är nog lite av en bekräftelse-människa, men trots allt så är de det negativa jag hör mest.
helst min egna kritik som ständigt ekar i mitt huvud.

Vill inte bli någon bitterfitta och pallar inte att må såhär.
Behöver varva ner o sluta stressa. sluta med alla stressande tankar om livet o försöka att bara vara.

Börja med måbra dagar helt enkelt..
skriva vad som vart bra o så under dagen försöka skippa det negativa.
hm en idé iaf, får spinna vidare på den. .

Nu pallar jag inte skriva något mer, vart en psykisk krävande dag.
/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0