Nu ska det grillas! ;D

Hejhopps allesammans!
Syster är här o bygger ihop grillen o då passar jag på att skriva ett snabb inlägg då jag gör henne en stor tjänst genom att hålla mig undan då att bygga ihop saker inte är min starkaste sida. Jag kan fan inte ens bygga ihop en enkel bokhylla från Ikea trots tydliga ritningar haha. :P Tur nog så finns det karlar till sånt eller systrar. ;)

Jag har städat lite idag men bortsett från det så har jag vart ute stortsett hela dagen.
Jag o Gottfrid har suttit på min uteplats, jag har suttit o solat och började lästa en bok som jag köpte för ett tag sen "Mellan dröm och verklighet" heter den och verkar väldigt bra hitills.

Efter solningen och promenader så drog jag o syster in till Hudik för att handla då vi flippade inne på ica för dom inte hade majskolvar vilket dom inte heller hade i Hudik typiskt. Men men, flintastek och potatissallad fick vi med oss iaf o det duger bra nog.

Syster låter bra jävla irriterad här utanför tror inte det går som hon vill med grillen, o jag som är så hungrig!
Nåväl.. Vi får höras mer mot kvällen för nu ska jag ut i solen igen, man vet aldrig när den försvinner.
Pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: emmish

7 maj fyller jag år... Hoppas du haft en bra dag i solen! Ha d bra

2009-04-25 @ 20:04:43
URL: http://emmishpemmish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0