Fast and Furious- LOVE!

Nu är jag lite piggare, rätt typiskt när klockan faktiskt börjar bli tillräckligt för att gå o lägga sig.
Hm kanske dags o berätta lite om gårddagen och börjar med bion.

Jag tänker börja att klaga.. Inte på filmen, utan på själva biografen. Dom hade noll system!
Kösystemet var åt helvete och sittplatserna var nog dom mest obekvämaste jag någonsin varit med om. Jag fick knappt plats med benen o det kan man väl halvt förstå eftersom jag är så lång men att Tessie som är runt 160cm knappt fick plats med sina då är det problem! Men nu ska jag sluta klaga och berätta om själva filmen.

Vi såg alltså Fast and Furious 4 och den hade allt en bra film ska ha!
Jag tror inte dom kunde ha gjort den bättre en vad den redan var.
Alltså den hade allt o allt blev bara så rätt! Bilarna, handlingen, musiken ja allt..
Slutet var helt grymt och uppbyggt för att det ska komma ytterligare en film, vilket jag hoppas!
I can´t get enough!
Tyckte den här filmen var mer en fortsättning på den första, dom två filmerna imellan har liksom bara varit lite tidsfördriv..
Jag säger bara SE DEN! Den får högsta betyg av mig. Visst gillar du inte snygga snabba bilar o Vin diesel så kanske du inte bör se den men annars så... ;)
Men tänk nu på IPRED-lagen, var många som hade åkt fast när lagen gick igenom hörde jag. Så tänk er för innan ni laddar ner.





Kommentarer
Postat av: camilla

japp jag diggar dom!

va min kompis som fick mig att lyssna på dom :)

2009-04-04 @ 21:33:35
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: Jilina

Jag har faktiskt aldrig sett en enda av dessa filmer. Jag är nog någorlunda ensam om det.





Sv: tack för kommentaren. Jag älskar den bilden :P

2009-04-04 @ 21:46:11
URL: http://isaba.blogg.se/
Postat av: Kristin

Var och såg den igår.. Tycker den var grymt bra! =P

Hoppas det kommer en till haha.. Gillar 1:an och denna nya bäst (2:an funkar men 3:an är ju kass)

2009-04-05 @ 10:53:30
URL: http://kikedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0