Konsultationen! :D

Hallå allesammans!
Jag orkar inte skriva värsta inlägget så ska försöka göra en kort sammanfattning.

Pappa kom och hämtade mig imorse runt 10 i Forsbacka.
Han skjutsade mig till Stockholm där vi virrade runt ett tag och letade efter Akademikliniken. Vi hade hans Gps med oss men självklart så dog batteriet på den haha, otur or what? :P
Vi hittade fram iaf, jag sprang in kl 13 superstressad för att få veta att mötet inte var förrän 14, lyckat.
Vi tog en promenad med Gottfrid som såklart var med och sen hade jag mötet med Jonas Röjdmark.
En läkare som jag genast fick förtroende för, konsultationen gick supertrouper och kalaset kommer gå på 106tusen. Jag har bestämt ut implantat och storlek och kommer ha 520cc i varje bröst.
Operationen kommer bli den 29 september kl 08:30... Jag är så snuskigt jävla nervös men så super lycklig! :D
Åh vad jag längtar, låt tiden gå superfort nu! :D
O jag hoppas verkligen att ni håller tummarna för mig på operationsdagen! ^^

Hm nu är jag i alla fall hemma.
Gottfrid stannade kvar i Gävle hos pappa, jag ska väl hämta honom i morgon eller övermorgon.
Åkte mest hem för att säga upp lägenheten, jag gör en enorm chansen och gör det.
Ska ta och göra det imorgon och hoppas inte det ska strula sig något för då blir det hus i helvete för så mycket skit jag fått stå ut med Nordanstigsbostäder!

Eh nu ska jag vara glad, tänkte lägga upp lite bilder men upptäckte nu att det tydligen inte går så testar lite senare!
Så vi hörs lite senare, ciao! (:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0