MAT! :P

Hejsan allesammans! :)
Hittills idag så har jag hunnit varit iväg till banken och ÄNTLIGEN löste det sig med dokument. Efter postade jag lite brev och var iväg på Ica och handlade. Tänkte göra tacopaj idag men glömde att köpa några indigrienser så det blir att göra lasagne idag o så får det bli tacopaj imorgon. Lasagne är ju mumma det också så! ;p

När jag kom hem så tog jag en promenad med Gotte och efter det så satte jag igång och städade lite här hemma.
Orkar däremot inte göra allt idag, ska sortera garderoben imorgon för jag har kläder lite överallt som inte får plats.
Jag ska även sortera massa papper och skåp och slänga saker jag inte behöver. Något jag egentligen brukar göra till hösten men vill ha det gjort innan skolan börjar, känns bäst så.

Aja nu ska jag softa lite framför tvn innan det är dags att börja med maten.
Vi hörs mer senare..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0