onsdag, en bättre dag?

Godmorgon allihopa!
Kan börja med att säga att jag såg Seven Pounds igår natt innan jag sov och det skulle jag inte ha gjort.
Filmen var säkert jättebra men jag kan inte tänka tillbaks på den då den verkligen förstärkte min dödsångest.
Så nej det var verkligen ingen film för mig, den var bra men absolut inget för mig och en film jag aldrig skulle vilja se igen.

Idag är det i alla fall en ny dag och förhoppningsvis blir den bättre en den som var igår.
Ramona ringde och väckte mig idag runt åtta och frågade om jag kunde följa med henne till tandläkaren och såklart kan jag det eftersom det är det enda som min syster känner rädsla för vad jag vet. Så klockan halv tolv kommer hon och hämtar mig och efter det blir det Hudiksvall och storhandla hem mat.  Har skrivit en skrämmande lång inköpningslista haha, ska dock nog inte handla allt som jag har skrivit, brukar aldrig bli så. :p

Solen skiner ute vilket är totalt lovely.. Man känner däremot att hösten är på igång. Börjar faktiskt se det på träden redan nu. Visst att det är tråkigt att sommaren tar slut men det är något med början av hösten, så mysigt så vackert med alla färger och ljus. Däremot ingen rolig tid att vara singel på då det är en riktig mys årstid. Men så är det när man är kräsen av sig haha ;)

Nåväl nu ska jag kika i den nya IKEA katalogen, ska jag flytta till större behöver jag massa nytt och fint. :)
Vi hörs mer senare, ciao!

BTW, jag är nästan säker på att det var något jag skulle göra idag, minns bara inte vad?
hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0