Paaaaarty! ;)

Shuuubreee! haha ;)

Jag har varit på stan med Tessan. Vi var och åt kinabuffé på Baligarden innan vi drog iväg och shoppade.
Jag köpte mig en ny klänning på Gina samt smycken, lösnaglar, systemet och lite sånt där smått och gott som gör oss snyggingar ännu snyggare! ;)
Sen blev det en sväng förbi frissan och det var en supertrevlig tjej som klippte mig som jag i fortsättningen kommer gå till. Billigt var det också, endast 300:-.

Bestämt vad jag ska tatuera nästa gång också men det får ni vänta på att se så det inte är någon som snor min idé ;)
Finns ju alldeles för många copycats ute i världen.

Ikväll blir det somsagt partaj med Tessan!
Förfest här hos henne sen kika in sommaryran på Läkerol arenan och slutligen utgång Heartbreak för att krossa lite hjärtan. ;)
Kanske blir det att man följer med på någon efterfest också, det vet man aldrig sörru.

Nåväl ni får ha en helt fantastisk dag alla självsäkra och underbara människor därute.
Ni andra kan hoppa i närmaste sjö moahahahah ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0