Nu har jag nät igen! :)

Hallå alla underbara människor därute! :)
Var väl typ två dagar sen jag bloggade nu och det beror på att mitt mobila bredband hos 3 bestämde sig för att fucka ur rejält i lördagsnatt.
Jag skaffade det för drygt ett år sen och redan från första början så har det strulat, internet har bara lagt av och den där dongeln har blinkat hit och dit... Det har varit riktigt påfrestande för humöret inte minst för att det är så himla seeeeeeeeeeeeeegt...
Så nu beslutade jag mig för att dissa tre och ringde istället Gavlis som på ungefär 10 sekunder fixade mig deras bredband..
O jävlar vad snabbt det känns! Vilket iofs kanske inte är så konstigt när man har suttit med mobilt ute i skogen i ett år. höhö! ;)

I lördags skrev jag ju att det skulle bli en tidig kväller men det blev det inte!
Eller jo jag somnade men vaknade upp typ en timme senare och sen så somnade jag till var femte minut typ.
Kände mig riktigt orolig och vet inte riktigt vad det berodde på. Det var ju iofs mycket ljud utanför, folk som skrek och några idioter som höll på med smällare men det var någon riktig oro jag hade inom mig..
Sen så höll Gottfrids mage på att låta hela tiden och han släppte som jävla brakare som stank så jag trodde jag skulle bli gasförgiftad haha. Vid typ halv fem fick jag nog och gick in i vardagsrummet och la mig på min tvåsitssoffa där jag somnade nästintill påengång..
Är det inte lite skandal när ens minimala soffa är skönare att ligga på när man är 181cm lång än sin säng?!
Min säng är hemskt, måste ha en ny! MÅSTE MÅSTE MÅSTE!
Försöker fjäska så mamma kör hit min gamla dubbelsäng som står hemma hos henne men än så har jag inte lyckats, ska blinka lite extra imöra! ;)

Imorgon kommer förresten Evelina hit och ska sova hos mig.. :)
Ska bli kul med lite mänskligt sällskap efter att ha spenderat helgen med bara Gottfrid vilket iofs har varit väldigt skönt och väldigt behövande.
Ibland måste man vara ifred och få chansen till att bara tänka och vara..

Men nu ska jag kika runt lite på nätet..
Skriver nog några till rader innan det är dags att gå och nana kudde! :P
Puss!




haha, bitterbella! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0