Jag behöver bättre självdiciplin!

Godmorgon på er alla underbara läsare!
Känner mig lite seg och satana vilken träningsvärk jag har i magen efter två pass pilates igår. haha.
Pilates är verkligen min sorts träning och jag älskar det!

Idag ska jag till skolan vid 11 för att ha engelska efter det så var det meningen att jag skulle åka in till hudik och träffa Tessie o ta en fika på Jambo, men så blir det inte då Tessie inte mår nå bra..
Så istället så blir det att tröka hemma, ta mig i kragen o se till plugga lite men så säger jag jämt o så blir det aldrig.
Blir arg på mig själv, varför kan jag inte ha den självdiciplin på mig själv för?
Att säga NU ska det göras o så gör jag det då med. Jag måste verkligen träna på det.
Men det är verkligen inte så lätt när koncentrationen inte är där.
Ska även lära mig att stänga av mobilen för jämt när jag ska plugga så ringer folk.

Jag ska fråga runt lite efter tips vad man kan göra för att få saker gjorda fast man inte alls vill.
Har ni något tips?

Nu ska jag köra ett morgonpass med pilates sen så blir det frukost o läsa igenom engelskan.
Vi hörs senare!
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0