Så glad! ^^

Då var jag framme i el forsbacka då :P
Kom till Gävle strax efter 19.00 men tog då en fika med en hemlig person. haha  ;)

När jag kom hem hit så kikade jag min mail på Fc o hade fått en riktigt fin komplimang som verkligen gjorde min dag. :)
Att gå till skolan idag var riktigt kul förresten, trivs bara mer o mer.. Längtar tills på måndag ^^

Ringde Jussi med, han ska visst ha fest på lördan så det blir att partaja då med ^^
Jag ska ringa o fråga Jimmy om han har lust att joina då med :)

ååh jag är så glad nu, det beror nog på det där mailet.
Vad något litet kan göra så mycket :D
Näe nu så är det dags att avrunda, hörs antingen senare eller imorgon troligtvis imorgon då jag är riktigt trött redan nu:P
Ciao!






Kommentarer
Postat av: miahmariah

Det får vi hoppas. Jag har tänkt att skriva lite mer information om lungcancer så småningom.

Hoppas att du har det bra annars.

kram

2009-01-30 @ 10:03:44
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: kekko

hoppas du har det bra :D

2009-02-03 @ 10:35:52
URL: http://kekko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0