Välkommen till 2oo9!

Sista dagen på 2oo8 var jag med min syster.
Vi flyttade lite saker till min lägenhet och vid halv tio på kvällen så kekade vi, haha lite sent men det var gött.
Tolvslaget så gick vi ut och skålade med ett glas skumpa, blev bara ett glas för mig då jag ska undvika alkohol tills slutet av januari då jag ska festa med Tessan. Vi kikade på fyverkirerna o så :)
Till slut så började hundarna skälla så mycket därinne och det började bli kallt så vi gick in efter en kvart.

Kanske inte var den nyårsafton jag är van vid, men det var denna nyårsafton jag valde och det känns skönt att inte vakna upp med världens hangover.

Så nu är det 2oo9 och jag verkligen hoppas att det år blir ett bra år, iallafall bättre än det förra..
Tiden går så jävla fort, men när jag blickar tillbaks på 2008 så ser jag hur jag verkligen har växt som människa.

Nyårslöften är inte min grej för det känns mer som ett krav som man bryter redan första veckan, men senare så kommer jag skriva in saker jag gärna skulle vilja göra o åstakomma detta år..

Hur firade ni erat nyår?



 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: vad kul du får vara med under personlig blogg :D Jag kommer skicka ut information när det närmar sig :)

2009-01-01 @ 13:27:50
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: Guldregn

Missa inte min tävlingsblogg! Just nu kan du vinna en jättesöt klänning ifrån H&M! ALLA får vara med! Gott Nytt År!

Postat av: Sabina

tack detsamma!! :)

2009-01-01 @ 18:52:41
URL: http://biiiina.blogg.se/
Postat av: miahmariah

God fortsättning på året. Hoppas att du får ett bra 2009 med mycke lycka och glädjeämnen.

kram miahmariah

2009-01-01 @ 22:10:54
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0