Yogatime.

Åh mitt paket från gymgrossisten hade kommit till kiosken så jag tog en promenad dit efter skolan.
Dom hade däremot lagt en jävla yoga matta och en yoga video i en sjuuuukt stor kartong som var grymt dryg att bära på.
Visst den var lätt men det gick inte enklare att bära den för det. Helst inte när det snöar ute och är iskallt, jag hade inga vantar och såg inte vart jag gick o snön hade ju lagt sig så man inte såg isfläckarna.
Jaja jag kom hem iallafall.

Ikväll blir det att prova på lite yoga. :)
Nu ska jag försöka mig på att baka bröd haha ;P

Ciao!



Kommentarer
Postat av: karolina

Haha vad kul med yoga :)

2009-01-14 @ 18:42:21
URL: http://kkarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0