Give me some love..

Jag håller på att kolla på  Eight Below. En helt fantastiskt underbar film o ett flertal tårar har runnit ner från mina kinder.
För mig så betyder djur nästan mer än människor. Gottfrid är min familj och min bästa vän skulle något hända honom skulle jag gå under. Jag älskar honom så galet jävla mycket o skulle han bli lämnad i någon snöstorm så skulle jag ha grävt mig fram, stulit ett plan eller vad fan vadomhelst för att kunna ta mig till honom  o för att få honom hem igen.

Även om jag har Gottfrid så känner jag mig galet ensam och jag är verkligen trött på att känna mig det.
Jag vill ha någon i mitt liv som kan ge mig den kärlek och uppmärksamhet jag behöver, som älskar mig och som inte vill vara utan mig för ens en enda sekund. Jag vill ha kärlek, massa kärlek! Med kyssar, mys&omtanke.
Jag vill känna mig uppskattad!

Näe nu ska jag kolla klart på filmen o sen sova..
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: TheréseTherése

Känner precis samma som dig med djuren :)

2009-06-06 @ 07:54:32
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0