10 dagar kvar..

Hallå hallå! :)
Idag är det bara 10 dagar kvar tills jag fyller 21 år.
Visserligen känns det inte lika speciellt att fylla år längre som det gjorde när man var liten då man knappt kunde sova på natten för man väntade ivrigt på sina presenter haha! :)

Denna födelsedag ska jag ju fira med en kryssning med Tessan.
Vi åker på torsdagen kommer hem på fredagkväll och sen på lördagen så blir det utgång på Hangloose. 
Det kommer bli grymt roligt, I think and I hope!
Jag längtar som bara fan efter att få dricka massa goa drinkar och DANSA så sjukt jävla mycket så resten på dansgolvet känner sig utklassade. Haha! ;)

Men idag så blir det inga drinkar eller dans utan jag ska försöka styra upp det här med flytten någorlunda.
Måste kolla upp om adressändring, flyttbil samt flytthjälp, städa, ringa Gavlegårdarna... Ja massor helt enkelt!
Men vi får se vad jag gör och vad jag skjuter upp.. hehe! ;)


Nu blir det i alla fall att ta en promenix till kiosken.. Köpa frimärken och posta ett paket.
Ta en sväng förbi Ica med och köpa mer "belöningsgodis" till Gottfrid.
Ett måste att ha godis med sig när man är ute och går med sin hund tycker jag, skulle han få för sig att börja dra mot någon annan hund och skälla eller hitta på något annat bus så är det ett perfekt sätt att distrahera honom. ;)

Jag skriver mer senare, ciao!




Varenda bild som jag har försökt tagit på mig o Gotte ser typ ut såhär..
Han ska pussa och jag lyckas alltid då göra massa grimaser.
Hehe lyckat, men hey det bjuder jag på! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0