Att tänka sig för fast det är svårt.

Jag valde att ta bort mina två tidigare inlägg för jag vill inte skriva om något som rör vikt, varken i positivt eller negativt syfte..
Vikt är bara en siffra, men det är en siffra som kan påverka mycket. Beroende på om den är för hög eller för låg så kan din hälsa drabbas men det är upptill var och en om dom vill bry sig om det eller inte.
Däremot så bör man tänka lite på vad man gör, säger o skriver (vilket jag har väldigt svårt med) om saker som rör utseendet och annat så klart också då det kan påverka någon annan väldigt starkt. Vi alla har ett sorts ansvar till varandra oavsett om vi vill det eller inte. För är jag bland människor som mår dåligt så är det omöjligt för mig själv att må bra.

Med det sagt så blir det sängen och tvn.
Det är en film på 3an som jag sett förr som är rätt bra om jag inte minns fel, nån skejtfilm.
Blir att somna till den i alla fall.

Godnatt mina vänner, hoppas ni har haft en riktigt bra lördag.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0