Hemma!

Hej alla underbara!
Nu är jag hemma igen efter en helt fantastisk helg!
Jag har haft så sjukt jävla roligt.. Födelsedagskryssningen i torsdags var totalt grym och som jag redan visste innan så ägde vi hela jävla båten! Dansgolvet var mitt och Tessans, all eyes on me... haha! ;)
Riktigt roligt var det o ska berätta lite mer sen och lägga ut bilder, för de blev några bilder tagna sörrni! ;)

Lördagen var grym den med, hade ont i varenda muskel haha men efter en varm lång dusch lyckades jag bli lite bättre och det blev utgång på Hangloose som planerat.
Jag trodde jag inte kunde ha lika roligt som på kryssningen men det hade jag, och inte nog med det så träffade jag min bejbi! Efter allt så var du fortfarande min riddare som räddade mig, efter alla dessa månader och mina känslor för dig försvinner bara inte! Jag tycker så sjukt jävla mycket om dig, aldrig känt de känslor för någon som jag känner för dig. Kärlek är konstigt och jobbigt men fan vad helt underbart och mäktigt det är med! You are my love my baby boo! ♥

Helgen har varit underbar helt enkelt, allt med den har varit underbar!
Iofs baksmällan kan jag ha varit utan men men haha... :P
Ville bara klottra ner det, nu blir det att försöka sova har MASSOR att göra nu i veckan innan det är dags för flytt.
Jag skriver mer imorgon istället, godnatt på er alla gullungar därute!
Puss!
/B




Vi är bara så jävla bäst!
O jag är bara så jävla klockren när jag tar sånt där läppbalsam grejs och kletar runt hela jävla käften.
Hahaha, so HOT HOT HOT! hahaha! ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0