Älskade, hatade förort.

Jag har precis kikat på Älskade, hatade förort en serie som jag helt har missat tidigare men shit vad intressant den verkar vara.
Vad annorlunda vi människor är beroende på vilken religion och kultur vi lever i och vilka fördomar det finns i allt.
Jag orkar inte gå in nå närmare på det just nu då saker så lätt missuppfattas..

Till något helt annat då så ringde Akademikliniken äntligen upp mig. Fyra timmar efter jag ringt, lite sent kan man tycka men viktigast var att jag fick svar på det jag vela och det fick jag! :)
Efter att ha pratat med dom så tog jag en promenix till banken, apoteket och Ica.
Har dock inte ringt något av alla samtal jag ska ringa och inte heller har jag pluggat. Jag skjuter upp det tills imorgon, dumt jag vet, helst eftersom jag redan skjutit upp det så bra länge men det kan inte hjälpas.

Eh vi hörs senare istället, måste fixa lite stuff nu.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0