Jag ♥ Farliga djur! ;)

Hallå hallå!
Det har varit full rulle sen imorse.
Började med att jag och Gottfrid tog en promenix över till Ramona vid typ åtta. Vi åt frukost där och sen åkte vi vidare till Evabritt&Arne och lämnade Alfons där.
Sen blev det att hoppa in i bilen igen och fara till Harmånger (grannbyn) hem till Ramonas kompis Mia.
Vi var där ett tag och sen hjälpte henne att hämta hö som vi tog in, 300kg styck vägde skiten.
Efter vi varit där så åkte vi in till stan där vi var i några timmar.
Kikade runt lite, jag hämtade ut Ewelinas doppresent, sen lunchade vi.
Jag såg även massa söta underbara ormar och spindlar som dom hade inne på gallerian, jag blev helt kär i en tarantella från Brasilien och en söt liten majsorm! :D Blev galet sugen på att skaffa en själv och dom som höll i det där såg lite chockade ut över att jag som tjej stog och tittade på en hårig spindel som det vore den sötaste bebisen i världen haha.. O lite chockad såg dom även ut när mina ögon började glittra som ett barns på julafton när dom nämnde ordet "skorpion".
Jag ÄLSKAR skorpioner, visst att det beror mycket på att jag är det som stjärntecken men det är inte bara de hehe. Utan jag tycker dom är bland dom vackraste djuren i världen, giftiga och rejält farliga men ack så vackra.
Jag ska nångång i mitt liv skaffa mig en, kanske inte på dom närmasta åren men nångång så ska jag utan tvekan! :) Kanske blir en majsorm framtills dess iaf, haha vem vet! ;)
Fick med mig ett litet visitkort med hemsida och så, och dom sa att dom kunde hjälpa mig med att kirra intyg som behövs för att ha en orm i lägenhet. Så ska fundera på om jag ska skaffa mig en liten rackare tills jag flyttar tillbaks till Gävle. :)  

Åh vet ni mer vad jag har sett idag?
En världssöt liten rävunge! :D Alla som känner mig vet att jag verkligen ÄLSKAR rävar.
Så det var riktigt kul att se, nu är det bara en liten vargunge jag vill se! haha ;)


Nu är jag i alla fall hemma och är helt slut.
Jag har ingen aning om vad som händer ikväll.
Syrran som fylller år vill in till stan och ta en drink vilket jag lätt skulle vilja följa med på men jag har ju lilla Gotte och eftersom bussarna går så sällan så skulle han behöva vara ensam alldeles förlänge och det vill jag inte.
Hon skulle höra om hennes kompis kunde vara chaufför men det tvivlar jag på att hon vill så det blir väl säkert att bara sitta hemma tyvärr.
Det är bara skit på tvn också, fast underbara Dirty Dancing är kl 22 iaf så den kan man alltid se på! :)

Jag fryser rejält, jag måste nog höja värmen på elementen som btw är ett jävla plus att Nordanstigsbostäder sätter igång så fort det blir lite kyligt. Känns skönt att dom inte snålar på det iaf som så många andra hyresgästföreningar gör.

Jag ska nog tända lite doftljus, tappa upp ett bad och sen smörja in mig med min nya bodybutter som jag köpte idag! Ett måste nu när det blir lite kyligare, huden blir så snuskigt len, me like! :)
Sen sätta på mig min nya sköna munktröja som jag beställde från H&M som kom idag! :)
Den var lite små stor men det är skönt, brösten kommer ju bli bra mycket större om 11 dagar så det behövs plats haha.. ^^
Klänningen som jag beställde till dopet var också riktigt snygg och satt bra. Lite svårt med det bara eftersom min kropp kommer vara så pass annorlunda när den väl ska användas men det blir nog bra!

Jaja, bad och ljus var det.
Vi hörs senare! :)



En hårig liten skönhet?! :)


En slingrig vacker liten varelse! :)


VILL HA, SKA HA! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0