natti natti..

Hey everyone!
Idag har det inte hänt något mer än vanligt alltså ingenting typ.
Promenader o lite pluggande...
Jag fick i alla fall veta att det var Nordanstigsbostäder som ringde mig från privatnummer. Dom ville höra om det fanns någon möjlighet för mig att flytta ut tidigare men det finns det inte då jag inte har lägenheten i Gävle förrän 1 december. Rätt roligt att dom för första gången faktiskt var trevliga när dom ringde, helt otroligt!
Har fått brev från Gavlegårdarna idag med, med hyreskontrakt och sånt skoj som jag har skrivit under och ska skicka in imorgon.

Just nu sitter jag och glor lite smått på systras i Jeans som går på femman.
Har sett den förr och den är faktiskt bra! :)
Jag tror faktiskt jag ska ta och krypa ner i sängen redan nu, är riktigt trött.
Godnatt på er, sweet dreams! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0