Kärlek ställer till det.

Jag ska operera mig om tolv dagar, min största dröm ever...
Jag ska fira min födelsedag den 19e november i Stockholm, bo på lyxiga Sheraton från torsdan-söndan, spa-behandlingar, massa shopping, festa på galet på grymma nattklubbar och bara leva la dolce vita.
Jag flyttar tillbaks till Gävle 1 december till en tvåa i centrala stan, börjar skolan där och kommer läsa kurser jag är galet intresserad av.
Juldagen blir det utgång med Tessan som säkerligen kommer bli galet rolig och på Nyår drar vi och några andra på nyårskryssning som säkert också den kommer äga!
Nästa sommar så drar vi iväg till Italien där vi stannar i två veckor, och kommer nog få en helt underbar upplevelse.
Kommer såklart ske så mycket mer även om det inte är planerat.
Jag har en vovve som jag älskar mest av allt på denna jord, som är min trygghet, mitt allt..
Har underbara vänner som jag kommer få träffa ännu mer när jag flyttar tillbaks till Gävle.
Jag har en familj som är lite udda men som jag älskar mest.
Jag är singel vilket jag vanligtvis älskar att vara...
Skolan går faktiskt rätt okej..
Mitt liv och allt jag har planerat är faktiskt helt underbart, allt bara flyter på, helt fantastiskt och det brukar aldrig hända mig vilket är ännu mer fantastiskt o lite smått läskigt.
Men ändå så kan jag inte låta bli att tänka på en person som jag saknar så sjukt mycket så det svider.
Jag fall förbannat hårt och jag vill ha honom tillbaks i mitt liv, jag vill bara ha honom om det bara skulle vara som vän så vill jag ha honom!
Jag vill, fan vad jag vill....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0