I regnet finner jag harmoni! ♥

Jag kom precis på att det är fredag idag vilket betyder att mitt lov snart är slut.
Under lovet så har jag knappt gjort nånting vilket har varit riktigt skönt då det är något jag verkligen har behövt. 
Jag har träffat några vänner och tagit en liten tripp till Sandviken men bortsett från det så har det bara varit jag och Gottfrid. Massa promenader och massa film! Underbart faktiskt! :)

Det regnar lite ute och precis som jag sagt förut så älskar jag att promenera när det regnar ute! :)
Jag gillar verkligen regn för av någon anledning så känner jag mig trygg när det regnar. 
Vet inte varför men så länge jag kan minnas så har jag alltid velat gått ut på en riktig långpromenad i regnet för det känns som mina problem rinner av mig och mina tankar typ renas. Konstig känsla men jag älskar den. 
Och även om jag gillar regn så gillar jag ju så klart sol med! :P

Nu ska jag ta mig en frukt och kolla på en till av Johan Falk filmerna. 
Kan inte förstå att jag inte sett dom alla tidigare för dom är ju så jävla bra! 
Men som vanligt så är jag rätt seg när det kommer till vissa saker haha :) 
Nå väl hoppas ni alla får en trevlig fredag! :)

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0