Arg, ledsen, besviken... UNDERBART!

Jag hoppas verkligen att morgondagen blir bättre för denna dag har varit HEMSK!
Just nu känner jag mig som världens mest bittraste människa så egentligen så borde jag bara dra täcket över huvudet o försöka sova istället för att sitta här..
Däremot så har saker man "borde" och "måste" göra aldrig lockat mig så speciellt mycket så jag föredrar att sitta här och skriva massa skit istället! ;)
Tycker det är rätt komiskt att jag inatt drömde att min syster typ lurade iväg mig till en äcklig gubbe som kidnappade mig och låste in mig i en källare.. O så drömde jag att en kille som jag är sjukt intresserad av hade tagit bort mig som vän på Facebook.. Det som jag vaknade med panik över var att han hade tagit bort mig från FB så de första jag var tvungen att göra var att logga in och se så att det verkligen bara var en dröm, vilket det var.
Haha hur sjukt beroende är man inte då av FB om man till och med börjar drömma om skiten?!
De borde finnas någon terapigrupp för Anonyma Facebook missbrukare.. Som man följer nå tolvstegsprogram för eller nå likande.. Jag skulle vara den första som skulle säga "Hej mitt namn är Isabelle och jag är FB missbrukare.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0