Härliga väder! :D

Åh vilken härlig dag det har varit!
Skola, stan och promenader.. 
Underbara vänner, sol och poker på balkongen som har perfekt solläge!
Åh nu är våren äntligen här och det märks verkligen för i alla fall jag mår så himla mycket bättre! :)

Ikväll blir det bara att softa här hemma, ska nog gå och lägga mig rätt tidigt.
Imorgon åker jag och Gottfrid hem till mamma och Viktor i Forsbacka där vi även ska övernatta.
Efter min tid i Bergsjö så saknar jag verkligen lugnet och naturen så det ska bli riktigt skönt att komma bort en stund även om det bara är över dagen.
Hoppas de fina vädret håller i sig så man kan vara ute i timmar och promenera! :)

Nu ska jag nog ta och läsa lite ur psykologiboken och sen sova lite, är snuskigt trött!
Hoppas ni får en trevlig helg.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0