Psykologi is the shit!

Öj vilken dag!
Det är galet skönt att börja skolan igen men det tar även på krafterna!
Fick tillbaks provet i psykologi idag, fyra poäng från MVG så det blev ett VG vilket är rätt bra då jag glömde helt bort att plugga in stencilerna och eftersom provet bestod av mycket frågor från dom så har jag bara mig själv att skylla.
Men eftersom jag inte tänker nöja mig med något lägre än MVG så gäller det att plugga på riktigt inför dom kommande proven vilket iofs inte kommer bli så svårt då psykologi är ett ämne jag älskar och brinner för! :)

Skulle ju egentligen ha varit hårmodell idag men det blev inget för Ellen kunde inte följa med som bestämt och jag hade ingen lust alls att gå dit själv.
Tror inte att jag hade orkat heller, är helt slut efter den här dagen!
Funderar på om jag ska ta mig ett bad alldeles strax och sen bara softa resten av kvällen.
Har ingen lektion imorgon bitti så har ingen lektion förrän kl 12:45 så får en rejäl sovmorgon med om jag vill! :)
På torsdag har jag ingen lektion alls och på fredag är det endast en morgon lektion så det är en rätt mjukstart på veckan efter lovet.
Nu ska jag i alla fall njuta av tystnaden. Det är ovanligt tyst i huset och Picky är inte hemma..
Take care everyone! 
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0